Вітаю Вас Гість!
Понеділок, 06.05.2024, 06:09
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Категорії розділу

Безоплатна правова допомого

Долі, обпалені війною

Бібліотеки і виборчий процес

Форма входу


Соціальні мережі

         

Пошук

Друзі сайту

Рівненська ДОБ
Теслугівська ПШБ
Іванівська ПШБ
Козинська ПШБ
Крупецька ПШБ
Михайлівська ПШБ
Дружбівська ПШБ
Хотинська ПШБ

Наші партнери

























Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 94
Показано матеріалів: 81-90
Сторінки: « 1 2 ... 7 8 9 10 »

Бланки заяви на оформлення субсидії та декларації надішлють у кожну оселю.

У суботу, 28 лютого, Кабінет міністрів України спростив процедуру оформлення субсидій. Відповідна постанова "Про внесення змін до Порядку перерахування деяких субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг, субсидій та компенсацій" була прийнята на засіданні уряду.

У Мінсоцполітики пояснили, як тепер діятиме система призначення житлових субсидій.

ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЗНАЧЕННЯ ЖИТЛОВОЇ СУБСИДІЇ

Призначення субсидії відбуватиметься на підставі лише двох документів - заяви та декларації (скасовується необхідність надання довідок про доходи, у тому числі й працюючих осіб). При цьому запроваджуються спрощені форми заяви та декларації про доходи і витрати осіб для звернення за субсидією (форма на 1 аркуші).

Запроваджується принцип призначення субсидії на підставі задекларованих даних заявником. При цьому перевірка достовірності цих даних здійснюватиметься органами соціального захисту вже після призначення субсидії, шляхом здійснення запитів до відповідних органів, установ та організацій.

Кожне домогосподарство одночасно з рахунком для оплати енергоносіїв у квітні та жовтні 2015 року отримає спрощені форми заяви та декларації для звернення за призначенням субсидії. Підприємства, що надають послуги з газопостачання, електропостачання та централізованого опалення мають забезпечити виготовлення бланків Заяви та Декларації і доставку їх до споживачів разом з рахунками на оплату послуг.

Скасовуються всі обмеження щодо майнового стану осіб, які звертаються за призначенням субсидій, крім здійснення одноразової дороговартісної покупки (на суму понад 50 тис. грн):

– наявність у власності двох житлових приміщень;

– наявність у власності двох автомобілів;

– наявність у складі домогосподарства осіб працездатного віку, які не працюють, не навчаються і не перебувають на обліку як безробітні;

– здача в найм житлового приміщення;

– здійснення покупки товарів, робіт та послуг (у тому числі оплата медичних послуг та навчання) на суму понад 10 прожиткових мінімумів;

Запроваджується надання субсидії на 12 місяців, а не опалювальний період як раніше. Встановлюється автоматичний принцип надання субсидії на новий період (скасовується необхідність повторного звернення до органу соціального захисту населення для призначення субсидії на новий період у разі відсутності змін).

ПОРЯДОК ЗВЕРНЕННЯ ЗА ЖИТЛОВОЮ СУБСИДІЄЮ

1. Кому призначається субсидія

Субсидія призначається одному із членів домогосподарства, який зареєстрований у житловому приміщенні і на якого відкрито особовий рахунок на оплату житлово-комунальних послуг.

Право на отримання житлових субсидій мають домогосподарства, у яких витрати на оплату житлово-комунальних послуг, виходячи із соціальної норми житла та соціальних нормативів користування послугами, перевищують розмір визначеного обов'язкового платежу.

Для довідки: соціальна норма житла - 13,65 кв. м на одну людину + 35,22 кв. м на сім'ю. Соціальні норми на сім'ю з двох осіб: 62,52 кв. м житла, 130 кВт/год електроенергії на місяць і 1,6 куб. м гарячої води на одну людину.

2. Куди і як подаються документи

З питання призначення житлової субсидії необхідно звернутися до управління праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації.

Документи для призначення субсидії можуть бути надіслані до місцевого управління праці та соціального захисту населення поштою. У сільській місцевості приймання заяв з необхідними документами для призначення субсидій здійснюють уповноважені особи, які визначаються виконавчими органами сільських і селищних рад.

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПРИЗНАЧЕННЯ СУБСИДІЇ

– спрощена заява (за встановленою формою на 1 арк.);

– спрощена декларація про доходи і витрати осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (за встановленою формою на 1 арк).

Усі інші відомості, що необхідні для призначення житлових субсидій (про забезпеченість громадян житловою площею та комунальними послугами) надають організації, які надають ці послуги, на запит органів соціального захисту населення.

Інформацію про доходи для призначення житлової субсидії органи соціального захисту населення будуть отримувати у порядку обміну від Державної фіскальної служи та Пенсійного фонду. При цьому, заборонятиметься вимагати від заявників інші документи, ніж передбачені Положенням про призначення житлових субсидій.

ТЕРМІН ПРИЗНАЧЕННЯ ЖИТЛОВОЇ СУБСИДІЇ

Субсидія на оплату житлово-комунальних послуг призначатиметься на 12 місяців з місяця звернення за її призначенням.

Для призначення житлової субсидії застосовуватимуться доходи за попередній календарний рік без урахування сплачених податків.

Після закінчення терміну отримання субсидії органи соціального захисту населення здійснюватимуть розрахунок субсидії на наступний період автоматично. Для цього вони збиратимуть необхідну інформацію без звернення громадянина і протягом двох місяців з початку нового періоду прийматимуть рішення щодо призначення (непризначення) субсидії цим домогосподарствам та письмово інформують про прийняте рішення громадян, які зверталися.

ПОСИЛЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗАЯВНИКА ЗА НАДАНІ ВІДОМОСТІ ДЛЯ ПРИЗНАЧЕННЯ СУБСИДІЇ

Всі члени домогосподарства дають згоду на обробку персональних даних про сім'ю, доходи, витрати, що необхідні для призначення житлової субсидії. У разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни у складі зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, зміни у переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, виконавців житлово-комунальних послуг, про купівлю товарів або оплату послуг) заявник зобов'язується у місячний термін повідомити орган соціального захисту населення.

Якщо подано неповні чи недостовірні відомості про доходи та витрати зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, може бути відмовлено в призначенні субсидії або припинено її надання. У такому разі заявник зобов'язується повернути надміру перераховану (виплачену) суму субсидії у подвійному розмірі.

На допомогу громаді | Переглядів: 542 | Додав: ya_nazik | Дата: 13.03.2015 | Коментарі (0)

12.03.2015

 

Набрання чинності Постановою "Про вдосконалення порядку надання житлових субсидій" передбачається з 1 травня 2015 року, проте до 1 квітня цього року разом із квитанціями громадяни повинні отримати бланки спрощеної заяви і декларації, відомості в яких можуть бути підставами для призначення субсидії.

Хто може звернутися по субсидію

На отримання допомоги можуть претендувати сім'ї, в яких існує надлишок використання житлово-комунальних послуг (вираховується Управлінням праці та соціального захисту з урахуванням соціальної норми житла та соціальних нормативів користування житлово- комунальними послугами), що перевищує обсяг обов'язкового платежу (вираховується індивідуально для кожної сім'ї з урахуванням сукупного доходу кожного члена).

Розрахунок обов'язкового платежу

Дана сума для кожної сім'ї визначається індивідуально і залежить від сукупного сімейного доходу (відомості зазначаються у декларації та підтверджуються Фіскальною службою).

Розмір обов'язкової частки плати за житлово-комунальні послуги можна визначити самостійно:

1) обчислюється середньомісячний сукупний дохід сім'ї за попередні 6 місяців,

2) визначається середньомісячний дохід на одну особу;

3) дохід на одну особу ділиться на розмір прожиткового мінімуму на одну

особу в розрахунку на місяць (1176 грн.).

4) отриманий результат ділиться на 2, а потім множиться на 15% (за базовий варіант взяли обов'язкову плату за житлово-комунальні послуги у розмірі 15% доходу родини при доході на одного члена сім'ї на рівні двох прожиткових мінімумів) і таким чином визначається відсоток обов'язкової плати за житлово-комунальні послуги;

5) Розмір субсидії дорівнює різниці між розміром плати за житлово-комунальні послуги і розміром обов'язкового платежу домогосподарства.

Наприклад:

Сім'я складається з 4 оcіб.

Сукупний сімейний дохід за 6 місяців -- 20 000 грн.

Середньомісячний сукупний дохід на сім'ю 3333 грн.

1) середньомісячний дохід на одну особу (20000 грн./6 міс./4 особи = 833 грн.);

2) визначаємо відсоток обов'язкового платежу (833 грн./1176 грн./ 2*15%=5,3%);

3) визначаємо обов'язковий платіж (3333 грн.*5,3%=176 грн.).

Отже, чим вищий дохід сім'ї, тим більша сума обов'язкового платежу і менша вірогідність отримання допомоги від держави. Обов'язковий платіж визначається на основі даних, які людина особисто зазначає в декларації. Що стосується  розміру плати за житлово-комунальні послуги у межах норм споживання, то він теж встановлюється індивідуально на кожну сім'ю . При його вирахуванні використовуються соціальні норми житла, виходячи з 13,65 кв. метра загальної площі на одну людину і додатково 35,22 кв. метра на сім'ю та соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами, наведеними нижче.

Читати далі...

 

На допомогу громаді | Переглядів: 612 | Додав: ya_nazik | Дата: 18.03.2015 | Коментарі (0)

Інформація для переселенців | Переглядів: 546 | Додав: ya_nazik | Дата: 19.03.2015 | Коментарі (0)

На допомогу громаді | Переглядів: 777 | Додав: ya_nazik | Дата: 09.04.2015 | Коментарі (0)

На допомогу громаді | Переглядів: 754 | Додав: ya_nazik | Дата: 09.04.2015 | Коментарі (0)

Заяви про призначення житлової субсидії

      Заяву заповнює особа, на яку відкрито особовий рахунок по сплаті житлово-комунальних послуг за місцем реєстрації. Особи, які орендують житло, додають до Заяви договір найму (оренди) житла.

     При цьому, крім Заяви та Декларації, заборонено вимагати від громадян інші документи, довідки тощо.

     У Заяві необхідно підкреслити, на які види послуг призначати субсидію («на оплату житлово-комунальних послуг» та/або «на придбання твердого палива та скрапленого газу»). Якщо домогосподарство користується твердим паливом, скрапленим газом та комунальними послугами, необхідно підкреслити все.

     У Заяві про призначення житлової субсидії також необхідно:

1) у графі «Номер особового рахунку» – вказати номер особового рахунку, який міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;

2) у графі «Найменування організації, що надає послуги» – вказати назву організації, що міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;

3) у графі «Примітки» зазначається наявність або відсутність засобів обліку, а саме «є лічильник»/«немає лічильника».

 

Декларації про доходи і витрати осіб,

які звернулися за призначенням житлової субсидії

     У розділі І вказуються відомості про всіх осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих – для осіб, які орендують житло і вказані у договорі оренди, або для індивідуальних забудовників, будинки яких не прийняті в експлуатацію), яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги.

     У розділі ІІ заповнюються відомості про всі види доходів (заробітна плата, пенсія, допомога (крім її частини, виплата якої здійснюється одноразово, зокрема, при народженні дитини), стипендія, грошове забезпечення, аліменти, виплати відповідно до умов цивільно-правового договору, доходи від підприємницької діяльності, здачі майна в оренду, від продажу майна та немайнових прав, сільськогосподарської продукції, дивіденди, проценти від розміщення депозитів тощо) осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих, зазначених у договорі оренди), за попередній календарний рік (12 місяців 2014 року) без урахування податку з доходів фізичних осіб із зазначенням установи, організації, підприємства, де отримується дохід.

     У розділі ІІІ вказується інформація про одноразову купівлю майна або оплату послуг протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії на суму, яка на час купівлі (оплати) перевищує 50 тисяч гривень

На допомогу громаді | Переглядів: 549 | Додав: ya_nazik | Дата: 09.04.2015 | Коментарі (0)

Деталі щодо отримання субсидій

за новими правилами:

·       В органах соцзахисту за місцем реєстрації

·       На сайтах www.mlsp.gov.ua та www.protaryfy.com

·       За номером гарячої лінії 0 800 507 309 (безкоштовно, цілодобово)

·       Зразки бланків документів на оформлення субсидії (заява, декларація)

На допомогу громаді | Переглядів: 548 | Додав: ya_nazik | Дата: 09.04.2015 | Коментарі (0)

1-10 11-20 ... 61-70 71-80 81-90 91-94